В Харькове создали новый портал «1562»
Через портал «1562»харків'яни можуть оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт, авторизувавшись у особистому кабінеті. Там же городяни можуть прикріпити фото проблемної ділянки та після проведення необхідних робіт отримати фотозвіт. На веб-порталі завжди доступна актуальна інформація про планові та аварійні роботи за вказаною адресою, а також чіткі терміни їх виконання. Крім того, завдяки системі автоматичних дзвінків та повідомлень жителі можуть підтвердити вирішення питання та оцінити якість наданих послуг.
Всі ці функції будуть доступні і в мобільному додатку, яке незабаром буде представляти. Також залишається можливість подати заявку за тел. 15-62.
Довідка. Диспетчерську службу "1562" створено у 2007 році. Щомісяця приймає у середньому 70 тис. звернень харків'ян. Завдяки диспетчерській службі мешканці можуть проконсультуватися або вирішити будь-який питання щодо житлово-комунальних послуг, належного утримання житлових та нежитлових будівель та споруд, відновлення та покращення об'єктів благоустрою та територій міста, усунення аварійних ситуацій, отримати інформаційно-консультативні послуги з питань діяльності органів виконавчої влади.