Відкриття виставки в Харківському Художньому Музеї
Сьогодні це не лише потужний освітній мовний центр Харкова, а й яскравий творчий осередок, майданчик гострого, молодого, яскравого мистецького висловлювання та експонування.
Звісно, постать блискучого майстра північного Ренесансу було обрано для інтерпретаціїне випадково: фігура Дюрера не лише символізує величну й прекрасну пору розквіту німецького Відродження, але й відображає споконвічну славу самого Нюрнберга, ту мистецьку й культурну константу, що назавжди поєднала міста-побратими на засадах міжкультурного діалогу, спільності мистецьких рухів, відкритості художніх систем творчості та життя. Як колись вигравіював на портреті свого товариша Віллібальда Піркхеймера сам Дюрер: «Vivitur ingenio, caetera moris erunt», ми живемо духом, все інше дістанеться смерті. Так, ми живемо духом! І це нас єднає.
Проєкт передбачає експонування робіт, виконаних не лише у класичних техніках, але й у новітніх формах візуального мистецтва, що доповнюють реальність видимого.
Родзинкою є використання оригіналу роботи Альбрехта Дюрера «Прогулянка» з колекції ХХМ. Таким чином великий майстер, гравюра якого використовується водночас з творами харківських митців, стає нашим сучасником. За задумом куратора експозиція об'єднує декілька поколінь авторів, що розробляють – кожний у своїй манері – тему буття і смерті, актуальну для всіх часів. Не використовуючи техніку німецького майстра, експоненти демонструють розвиток теми та жанрових властивостей роботи в інших формах образотворчого мистецтва.