Лабораторія кар’єри ХНЕУ ім. С. Кузнеця запрошує на майстер-класи підчас Днів кар’єри
9 лютого, 14:00
Тема: Антилегалізаційне законодавство: нові вимоги за міжнародними стандартами
Спікер: Наталія Внукова, доктор економічних наук, професор кафедри банківської справи и фінансових послуг ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Майстер-клас относительно змін, Які відбулісь у антілегалізаційному законодавстві України 2019 року и запроваджені 2020 року Із! Застосування ризико-орієнтованого підходу в системе фінансового моніторингу.
- Нові вимоги до визначених нефінансовіх установах та професіях (ВНУП) за 22 та 23 міжнароднім стандартом.
- Зміни у Законі України «Про Запобігання та протідію легалізації (відміванню) доходів, одержаних злочин шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження оружия масового знищення» относительно запровадження ризико-орієнтованого підходу
- Облік публічніх осіб
- Здійснення належної Перевірки КЛІЄНТІВ
- Зміни у віявленні та звітуванні про порогові та підозрілі фінансові операции
- Цільові фінансові санкції
- Зміни у нагляді та регулюванні
- Збільшення Вашої відповідальності
Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39
посилання на агентство трансляцію: www.zoom.us/j/97930032451?pwd=OUVmak1xcFY2NTJEOXMvWU05cmdYZz09
Ідентифікатор конференции: 979 3003 2 451
Код доступу: 699319
Тема: RETAIL 4.0 Як змінівся споживач?
Час: 11 лютого, 11:00
Спікер: Анастасія Панчук, кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри економіки підприємства та организации бізнесу ХНЕУ ім. С. Кузнеця
- 15+ років вівчає маркетинг
- 3+ роки Викладає курс «транзитивних економіка» в Університеті Фрідріх- Олександр м. Нюрнберг, Німеччина
- 5+ років консультує віконавців та пріймає доля у организации ЗАХОДІВ относительно презентацій практико-орієнтованих проектів, бізнес- планів та планів маркетингу
- має сертифікати Warton Business School, Copenhagen Business School, University of Meryland
Ми рекомендуємо приєднатись, якщо Ви:
- Власник або управляючий бізнесом
- Починаючий або досвідчений маркетолог
- Прагнете бути в тренді та розуміти як співпрацювати із споживачами
- Зацікавлені у нових знаннях та прагнете розвитку!
Питання, які розглянемо:
- Як Індустрія 4.0 вплинула на маркетинг та ритейл
- Результати досліджень щодо:
- Зміни каналів здійснення купівлі товарів за категоріями
- Намірів купівлі за категоріями товарів
- Структури витрат українців у 2020 році
- Чинників, за якими виникає почуття невпевненості споживачів
- Ключові чинники набуття та втрати лояльності споживачів в ритейлі
- Елементи, що формують споживчу цінність в ритейлі
- Комплексний підхід до управління лояльністю споживачів
Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39
Посилання на трансляцію: www.us02web.zoom.us/j/81860232660?pwd=N0hzY1dmSWlsZ282dG0zc0w4STg3QT09
Ідентифікатор конференції: 818 6023 2660
Код доступа: 059825
Сайт ХНЕУ ім. С. Кузнеця: www.hneu.edu.ua
Телеграм-канал Лабораторії кар’єри: www.t.me/careerhneu
З питань: depvps@hneu.edu.ua, +380577020459