В Харькове внедрят сервис «Единая квитанция»
Відповідно до рішення, до основних завдань економічного та соціального розвитку Харкова на 2024 рік додали удосконалення платіжної інфраструктури міста, що зокрема передбачає впровадження сервісу «Єдина квитанція». Надалі це дозволить налагодити ефективну взаємодію між постачальниками житлово-комунальних послуг та споживачами, покращити платіжну дисципліну та створити зручні умови для сплати за спожиті послуги.
«У нас була єдина квитанція, але вона належала Мегабанку, який, на жаль, уже не працює. Це надає багато неудобств харків'янам. Люди запитували мене, чи можна повернути єдину квитанцію. Тому сподіваюся, що ми зможемо її запровадити», - наголосив міський голова Ігор Терехов.
Положення про сервіс «Єдина квитанція» та комплекс заходів щодо його впровадження буде ухвалено рішенням виконавчого комітету міськради.
Джерело